PINTURES - JORDI JOVÉ

CADIRA THONET A  MOURIES (França) 2010-  Jordi Jové  - CERES 


  


Algun any, Jordi, per el meu aniversari m'ha regalat un dels seus quadres, es fantàstic i jo em  fico molt conten, perquè m'agraden les seves pintures,  ara l'animo a que cada any tingui un detall sembla'n.


LO TERRAT -  1995  (Seròs)  Jordi Jové - oli

LO TERRAT -  1995  (Seròs)  Jordi Jové - oli
Aquestes dos pintures tenen un gran valor, primer hi veig captada la llum i el sol que en aquesta època de l'any i primavera gaudeix lo terrat de Seròs, la cadira es de bova, d'aquelles  baixetes, i és on seia la meva padrina a prendre l'escalfor del sol.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

fa dies que segueixo aquest blog i m'encanta, ara a més començem a veure sentiments propis. endavant.

Xavier ha dit...

Com no! t'he de donar una cosa del Vitra que tinc per casa,

despres de fer una ullada i flipar amb les teves composicons

X.teixidó by family teixidó-jové